Follow on Bloglovin

onsdag 8. april 2015

Bokanmeldelse: På et annat sätt

Det er noe med meg og svensk. Jeg har alltid likt det. Det er litt annerledes enn norsk som er språket her jeg kommer fra. Og jeg føler meg ikke helt som andre nordmenn. 

Jeg har lest en bok på svensk. Om det var vanskelig? Slett ikke. Paula Tilli skriver godt. Boka er om Asperger syndrom og var med på å inspirere meg til å starte bloggen min: http://aspergerinformator.com

Boka tar for seg en oppvekst der man er annerledes uten å vite hvorfor. Den tar for seg en diagnose som voksen. Den tar for seg samspillet med andre mennesker. Dette er en bok for alle, som vil lære mer, om andre. 

Paula Tilli skriver om egne erfaringer, akkurat som jeg gjør i min blogg. Ingen med Asperger syndrom er like. 

Dette er en spennende bok, som åpnet øynene mine. Den er på 223 sider, men er likevel svært lettlest. 

Det er ikke alle de norske butikkene som har den, men de har den veldig rimelig på adlibris her.

1 kommentar:

  1. Jeg også synes at svensk er vakkert. Ps: Digger tittelen på bloggen din:)

    SvarSlett