Follow on Bloglovin

søndag 16. november 2014

Svelg

Smakebit på søndag hos Mari i flukten fra virkeligheten. Side 24 i Det blir aldri lyst her.
Jeg tar meg en røyk, sier jeg.
Før Frokost? spør Eli.
Jeg vil se på lyset, sier jeg.
Er ikke my lys å snakke om i dag, sier Lauritsen. 


Og sånn er det i dag her også. Det er grått og himmelen ligger lavt. Den faller ned i hodet på meg. Der er du. Hvem? Du som leser bloggen min og gir ordene mine liv. De pakker seg inn i hodet ditt, kan forme seg på leppene. Jeg tegner bevegelesene. Tegn til tale var også en julekalender. Snart er det desember.

7 kommentarer:

  1. Denne boken har jeg satt på leselisten min. Den ser fin ut. Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Denne har jeg lest om på en blogg tidligere, så den er notert

    SvarSlett
  3. Tack för smakbiten. Så är det här också.

    SvarSlett
  4. Tack för smakebiten! Det är väldigt grått och trist här också.

    SvarSlett
  5. Tack för smakbiten :) Så är det här också :(

    SvarSlett
  6. Nej, november är ingen ljus månad..

    SvarSlett