Follow on Bloglovin

lørdag 20. september 2014

Ut og...les?

Vil du lese, men også oppleve kulturliv? Legg turen til Cappelen Damm huset!

Tirsdag 23.september kl. 18.00 inviterer de deg til lansering av boken Stillhetens råskap: Mindfulness for å prestere på topp! Forfatter Anders Meland vil presentere den nye boka si og ta for seg temaene hva mindfulness er og hvordan denne treningen kan hjelpe en til å prestere maksimalt.
Påmelding til mats.flem.norman@cappelendamm.no

Onsdag 24.september kl. 18.00 ønsker de velkommen til en italiensk aften! Det blir deilige smaksprøver fra boken Min italienske bestemors kjøkken, presentasjon av boken og samtale med forfatter Mariangela Di Fiore.

Jeg kan ikke dra selv, men deler slike arrangementer når jeg kommer på det. Jeg var selv og hørte Beate Grimsrud på Litteraturhuse snakke om en Dåre fri. Det gav boka et ansikt og en større historie og leseropplevelse. 

bildet fra Cappelen Damm

Jeg har en svakhet for biblioteker og vil også følge med på hva som skjer der utover høsten. Men det er jo så mange biblioteker, så man må nesten undersøke i sin kommune hva som står på programmet. Det er ofte høytlesning for barn, ala bok og bolle. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar