Follow on Bloglovin

lørdag 20. september 2014

Julegavedronningen

Jeg liker å gi bort gaver som varer, så i dag sitter jeg og ser på Bladkongen . Der er alle slags abonnement. Jeg har lyst til å gi bort noe som inspirerer i hverdagen og er en pause fra alt annet samtidig, og som dumper ned i postkassa hver måned. Går det? Her  er det mangt å velge i. Jeg kjenner noen som driver med håndarbeid, andre som lager mat. Noen er opptatt av komme i form. Noen er småbarnsforeldre på jakt etter tips og ideer og smarte produkter. Noen fotograferer og vil ha fotoinspirasjon. Noen sverger til Familien, andre Se og Hør. Noen leser alltid Donald Duck. Og for ikke å glemme Pondus og tegneserier for de voksne. 

Selv, leser jeg bok. Men jeg ser gjerne på magasiner som Vinduet og Fotografi. Det gir meg noe. 

Jeg kommer til å putte noen bøker under treet også. Folk leser ofte i jula. De har bedre tid og det er mørkt og kaldt ute om kvelden. Bøker og musikk hører jula til. Nå med spotify og annet, er ikke cder lenger obiligatorisk julegave. Men en god bok eller et abonnement, kan være det. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar