Follow on Bloglovin

torsdag 31. juli 2014

Sommerintervju med Vibeke Kvernmoen - en kommende forfatter

Jeg intervjuer forfattere i sommer, lynraske ferieintervjuer. Raske som vepsen stikker og solstikk i kroppen og solhatt på hodet. I dag vil jeg løfte frem Vibeke Kvernmoen, som enda ikke har debutert. Hun jobber med en ungdomsbok/voksenbok innen fantasy-sjangeren. 



1. Norge eller Chartertur?
- Norge, først og fremst. Er så utrolig mange steder jeg enda ikke har besøkt, så skulle gjerne dratt Norge rundt før jeg tenker på noen chartertur. Med mindre vi snakker vinterstid. Da drar jeg gjerne sørover!

2. Penn eller tablet når du er på farten?
- Penn, uten tvil.

3. Tegneserie eller avis på stranda? 
- Tegneserie. Er for mye drama og negativitet i avisene for min smak.

4. Bikini eller badedrakt?
- Bikini.

5. Tran eller fisk? Hvis fisk, grillet eller sushi?

- Grillet fisk, nam! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar