Follow on Bloglovin

lørdag 23. november 2013

6825 småord

Barnebokmanuset ligger der og venter. Venter på mot til å legge arkene mine frem. De er så trygge, her inne. Så trygge at ingen kan tro de er mine.

Jeg har satt de sammen. Bokstav for bokstav. Bilder også. Men tekstmanuset sendes vel først. Om det sendes.

Jeg venter. På hva?

Jeg burde lese korrektur i ventetiden. Men jeg kan snart alt utenatt og kan komme til å angre hele teksten om jeg leser mer i den.

Jeg får heller lese andres verk imens.

Jeg har påtatt meg å anmelde for et blad. Frivillig. Jeg liker den formen best. Der noen har gitt meg i oppdrag å lese, og jeg gjør det av godhet og velvilje. Mens å sende inn ddet jeg selv har laget, det er mitt oppdrag. Og jeg er ikke tøff nok enda.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk! All støtte hjelper! Som bokstøtte, ja i dag kan jeg kalle det en bokstøtte :)

      Slett