Follow on Bloglovin

lørdag 2. mai 2015

Smakebit på søndag

I dag er det ikke mye rom for å tenke, så jeg poster første avsnitt på side 49  (akkurat den siden jeg er på) i En riktig människa til smakebit på søndag hos Flukten fra virkeligheten




Jag sat ofta på golvet någonstans i vårt hus. Jag brukade sortera bokstavskort som jag hade i en vit plasthink. Pappa hadde gjort de där korten till Kerstin, från början, han hade skurit ut dem i kartong och textat bokstäverna på dem, sådant var han bra på. Nu hade jag tagit över dem.... 
Fra der nede på gulvet titter jeg opp. Boka er av Gunilla Gerland og jeg leser den samtidig som jeg jobber mye med aspergeropplysningsbloggen min: http://aspergerinformator.com 




12 kommentarer:

  1. Ingen bok jag känner till. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  2. Tack för smakbiten, okänd bok för mig.

    SvarSlett
  3. en utmäkrt bok som alltid använts mycket! tack för smakbiten!

    SvarSlett
  4. Tack för smakbiten och ha en trevlig söndag.

    SvarSlett
  5. Tack för intressant smakbit!

    SvarSlett