Follow on Bloglovin

onsdag 14. januar 2015

Med hjartet på rette staden

I dag har jeg fått mye omtanke. Og jeg har spredd litt omtanke. Gjennom mail og innlegg. Jeg vil i dag blogge litt om en dame som selger smykker i nettbutikk. Hun heter Kristin, og er mor.  Hjertesmykke.no er en nettbutikk med smykker som formidler mening. Butikken ble startet opp i august 2014. Ideen om å starte nettbutikken ble til like før Kristin og mannnens gutt nummer to kom til verden. I uke 34 av graviditeten fant legene ut han ikke var helt frisk. Han har en sjelden kromosonfeil. Foreldrene måtte håpe det beste og forberede seg på det verste. I den perioden gikk Kristin rundt med et håndlaget armbånd som symboliserte håp.

Noe av overskuddet til Hjertesmykke.no skal gå til noe hyggelig for barn som fortjener en ekstra oppmerksomhet. 

Mitt favorittprodukt er til menn. Nettopp fordi menn ofte ikke får pryde seg med smykker, og kanskje ikke får symbolisert så ofte som oss damer ting gjennom smykkene vi bærer (bortsett fra gifteringen) og fordi jeg synes mansjettknapper er kult. Teksten er også akkurat slik jeg kunne brukt den selv. To the moon and back. 


Innlegget er sponset via sponsetblog.no.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar