Follow on Bloglovin

lørdag 27. desember 2014

Noen ganger...

har jeg bare lyst til å skrive (les: skrike). Høyt og uten forbehold. Jeg fatter ikke hvordan jeg klarer å nøye meg med å si idiot. Kanskje hjelper det at jeg har musikk på øret. Det holder meg litt i ro. Ro og mak. Eller noe sånt. Forgive me... synger Antony and the Johnsons. 

Det er lørdag, men jeg føler ikke lørdag. Jeg føler evigvarende lang helg. Dagene flyter. Jeg flyter ut. Og jeg sov lenge i dag. Fordi jeg er så sliten. Jeg måtte opp og spise, og så sovnet jeg. I mitt eget univers. Der ingen kommer til. 

Jeg er oppe nå. Jeg er oppe, har tatt bilder og her er headsetet jeg fikk til jul. Jeg elsker det. 
De har en vakker sang, Antony and the Johnsons. You are my sister. Og det er jeg det. Jeg er søster. Lillesøster. Lillesøster som ikke passer riktig inn på jord, som Åge Aleksanderesen sang. Men det er en annen låt. Hva hører (les sier) du om i dag? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar