Follow on Bloglovin

fredag 7. november 2014

Dialogkonferansen i Bergen

Kraftverk i Bergen, samarbeidet mellom kultur og psykisk helse, har to store happeninger i høst, i går og i dag. Og jeg var med. 
1. LANSERING:

Torsdag 6. november blir det lansering av papirutgaven Kraftverk nr. 50! Det skjer på Litteraturhuset i Bergen, i Auditoriet, kl. 18 – 19.30. Foredrag ved Berit Bareksten – den første redaktøren for Kraftverk. Opplesningsmaraton ved skrivere. Konsert med Ole Amund Gjersvik – kontrabass. Arrangementet er åpent for alle. Velkommen, les mer på plakatene.
Vil du sikre deg et eksemplar av den flotte utgivelsen? Gå inn på http://www.kraftverkprosjekt.com for å bestille. 
2. DIALOGKONFERANSE:
Fredag 7. november fortsetter vi feringen med en konferanse for våre nåværende og tidligere skrivere og andre inviterte. Det skjer på Hotel Terminus i Bergen, kl. 10 – 15. Flere forfattere og skrivere er invitert for å gi oss ulike perspektiv på skriverlivet.
Forfatterne Tomas Espedal, Kristine Tofte og Bente Bratlund kommer! Skriverne Hanne Østhagen, Rolf Bjørge, Lisbeth Sunde og Helene Larsen formidler. Musikalsk innslag ved Mari Kvien Brunvoll og en god lunsj på hotellet er inkludert. Henning H. Bergsvåg loser oss gjennom dagen. 
Du leste riktig, jeg formidlet mitt foredrag i Bergen, - via PowerPoint. Jeg kunne ikke møte opp selv, men var der på sett og vis likevel. I morgen skal jeg høre hvordan det gikk og fortelle dere mer om det. Hva har du gjort denne uka? Jeg kjenner meg litt stolt over å få være en bitteliten bit av et vakkert puslespill av ord og bilder. Hei! Jeg skriver igjen i orgen. 

2 kommentarer:

  1. Så spennende. Gleder meg til i morgen å høre fortsettelsen. Vi er alle brikker i ett kjempestort puslespill, alle like viktig. Hvis en ikke er der, blir ikke bildet fullstendig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Håper dere legger puslespill i morgen!

      Slett