Follow on Bloglovin

lørdag 18. oktober 2014

Barne-Tv, T-skjorte, bok og æresmedlem

Det skjer store ting for barnetv-helten på 80-tallet Flode. Han er for tiden på t-skjorter hos Probat, han er i bok med hekleoppskrifter fra Cappelen Damm og han er via Trond Viggo æresmedlem i Tannlegeforeningen. Det er Trond Viggo som er medlem, men pga. Flode og puss, puss. Jeg minnes med glede.

Hvilke barne-tvhelter glemmer du aldri? Jeg glemmer ikke Flode, ikke Tittentei, ikke Gullars, ikke Tedor, ikke Sjiraffen Raffen.. Har jeg glemt noen? Helt sikkert. Bare tenk på Sesam Stasjon. Jeg husker alle der og! 



Bildet er fra pressemeldingen til Den norske tannlegeforening. Under åpningen av tannlegenes landsmøte 2014 ble Trond-Viggo Torgersen tildelt æresmedlemskap i Den norske tannlegeforening for sin langvarige innsats på folkehelseområdet. Heia Flode sier jeg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar