Follow on Bloglovin

onsdag 10. september 2014

Jeg leser, ergo forsvinner jeg

Når jeg skriver, er jeg. Når jeg leser, forsvinner jeg bak ordene. De er ikke engang mine. Har du det sånn? Jeg prøver å kjenne meg igjen, men ser at jeg er for annerledes enn de som skriver boka. Jeg må lage min egen. I morgen skriver jeg. Atter en dag. 

I dag har jeg laget blogheader for ei søt jente i Trønderlag. Jeg kan lage gratis for deg også, om du trenger en, bare ta kontakt. Jeg liker å lage noe som kommer til nytte. 

Ellers har dagen vært ganske vanlig. Vanlig vil si uvanlig. For alle andre enn meg. Men for meg, har det vært en vanlig dag. Og i morgen kommer advokaten hit. Etter det, vil jeg krabbe sammen i sofaen med en god bok og kanksje skrive litt. Jeg har en bokanmeldelse å skrive. 

Og har man slikt å føre, så har man slikt å gjøre, sa Askeladden. Jeg er et eventyr. En annen dag. I dag, bare leser jeg. Og redigerer bilder. Og ser ut av vinduet. Det mørkner. Det er høst, snart vinter. Jeg har kjøpt en julegavebok allerede. 

I morgen er det 11. september. Det er en spesiell dag for alle som husker. En person jeg bryr meg om har også bursdag. Jeg har sendt pakke i posten. Det er en spesiell dag. Jeg trenger gjentakelser når jeg skriver, for å holde meg på sporet 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar