Follow on Bloglovin

fredag 5. september 2014

Fredag og helg og smalltalk

Noen ganger, blir ting ganske kleint. Big Time kleint. Som når man blir spurt om man anmelder noen bøker for tiden og personen vil se på bøkene. Da kjenner jeg, at vi er ikke på samme bølgelengde. Jeg sa jeg ikke forstod spørsmålet. Hun ville vite om jeg hadde noen prosjekter. Men jeg er ikke vant til sånn smalltalk. Ikke smalltalk som handler om meg. Men den kan godt handle om andre. Jeg kan si: Hva skal du i helga? Jeg forklarte at jeg har en bokblogg og ikke bare anmelder i bladet jeg anmelder for. At det er rom for enda flere bøker i bloggen. Her på loftet. Men jeg sa ikke noe om loftet, for jeg var alt gått i kjelleren. Jeg klarte ikke konversasjonen. I det hele tatt. God helg. Hva skal du i helga? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar