Follow on Bloglovin

lørdag 16. august 2014

Fire annonser. Fem klikk. Ett smil.

Jeg leker med seksordsnoveller. Og dette er resultatet av at mine kjære lesere klikket på noen av annonsene i går: Fire annonser. Fem klikk. Ett smil. 

Da blir det satt pris på bloggen min, og jeg smiler. Ikke at 18 kroner på 28 dager imponerer, men det viser at noen satte nok pris på det til å trykke på det de fant interessant i går. Det er mye fra Tanum og Ark, og mye for en bokelsker. Og mange av mine lesere leser bøker. Logisk. 

Det er to annonsefelt fra adsense og to fra bloggerfy. Jeg håper noen fortsetter å se på de mens de leser bloggen min. Ikke for at jeg skriver for pengenes skyld, men for at jeg skal forstå at den betyr noe for noen. At det er verdt i det minste et klikk. 

I dag leser jeg i Kjære Gabriel og jeg skriver litt. Jeg har avsluttet sommerstafettføljetongen jeg og Berit har hatt, se på innlegget fra tidligere i dag. I kveld skal jeg bare ta litt bilder og skrive litt til. Sånn går dagene. Sånn går jeg. Mellom linjene. 

Det er ikke lett å ha et handicap. Spesielt ikke et som spiser av sjelen min og tar til seg alle inntrykk. Jeg skal ikke skrive mer om det nå. Jeg er istedet åpen for en spørsmålsrunde. Jeg kan invitere til det fra i kveld. Du skal få lese andre blogger, viktigere blogger nå. Om bøker det er verdt å lese eller liv som er verdt å leve. 

Takk for oppmerksomheten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar