Follow on Bloglovin

lørdag 9. august 2014

EBOK.NO - en norsk bokhandel som har funksjonen "Send til Kindle"

Ebok.no er en av netthandlerne som tilbyr send til Kindle. Du må legge inn kontoen deres på amazon, men så virker det. Last ned appen på din pc, mac eller ipad så sender den boka rett til kindle. Her er veiledningen til hvordan du går frem:
http://hjelp.ebok.no/entries/24667888-Slik-sender-du-ebøker-til-Kindle

Jeg prøver dette selv i dag, jeg lar meg være prøvekanin for å se funksjonaliteten. Jeg lastet ned David Nicholls: En dag, og registrete @ebok i Amazon. Nå venter jeg bare på at appen skal laste seg ned da jeg har langsomt nett, og så swich! sender jeg til Kindle. Smaksprøve av boka følger i morgen, i smakebit på søndag.

Resultat av brukervennligheten til Ebok.no sin Send til Kindle, kommer i kveld. Og jeg tror det blir god score. Brukerveiledningen var ryddig og trinnvis. (Og har man gjort det en gang, så er registrerningen gjort for alltid, med mindre man selv velger bort å la adressen sende til Kindle).

#teknisk #forbrukervennlig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar