Follow on Bloglovin

onsdag 23. juli 2014

Forfatterintervju med Thomas J.R. Marthinsen


I sommer skriver jeg med forfattere. I dag stiller jeg fem kjappe til Thomas J.R. Marthinsen, som snart kommer med sin første roman. Debutboka var novellesamlingen "Du". 

1. Du skal reise, en kort tur. Sykkel eller bil?
Bil! Uten tvil. Helst i veteranbilen min. I sokkelesten

2. Nettbrett eller papir? Nyheter eller litteratur?
- Litteratur på papir, nyheter på nett. Eller en shampooflaskeetikett, hvis det er det eneste lesbare i nærheten.

3. Badebukse eller shorts på stranda? 
- Shorts. Eller rett og slett bare boksershortsen, hvis det er varmt og jeg har glemt kortbuksa hjemme. Saltvann tåler alt.

4. Veps eller mygg rundt teltet?
- Veps. Jeg liker veps.

5. Jordbær eller grillmat?
- Jordbær. Økologiske. Og med en helvetes masse fløte på. Eventuelt - fordi jeg bor her i Danmark - jordbær med koldskål på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar