Follow on Bloglovin

onsdag 11. juni 2014

Brent kjærlighet


Jeg har mistet hele verden. Jeg sitter med den i fanget og aner ikke hvordan jeg skal få den til å gå, eller samle seg.  Jeg vet rett og slett ikke. Og jeg klarer F*** ikke å skrive denne teksten.  Det er sommer, det er varmt, jeg sitter inne, det er kaldt rundt hjertet mitt. Og det har alltid vært, jeg har bare innbilt meg at de likte meg. Les: Elsk meg i går. Jeg er ikke engang modig nok som Elling til å si Elsk meg i morgen. Selv om jeg ikke kan i dag, kan jeg ikke i morgen heller. Og ikke i går, men fortiden kan vi ikke ta tilbake, så, Elsk meg i går. Jeg har hele verden i fanget, rast sammen, som et tastatur og kroppen min er et kart som har skadealarm i alle retninger. Det er ikke opp eller ned, nord eller sør. Men jeg sitter her, i øst, og kan bare... skrive: Jeg kan ikke skrive denne teksten om kjærlighet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar