Follow on Bloglovin

søndag 2. mars 2014

Smakebit på en søndag: Sankta (Psyko)



Jeg har lest femti spennende sider. Det er ikek så lett å legge ipaden fra seg. Jeg bruker Ark Lese-app for første gang for å lese boka Sankta Psyko av Johan Theorin. På ark, eller side, nummer femti, avsluttes kapittelet slik:
Jan tar frem nøkkelkortet, men skotter ned på Leo en siste gang og tar sjansen på å stille et spørsmål:
- Var det moro å treffe pappa i dag?
- M-m.
- Så hva gjorde dere?
- Preatet, sier Lei. Det blir stille før han fortsetter: Pappa prater kjempemye. Hele tiden.
- Jaså.
Leo nikker og begynner å gå opp trappa.
- Han sier at alle hater han. 
Det er søndagens smakebit, som jeg sprer gjennom flukten fra virkeligheten og Maris fine blogg. Så har jeg ikke tid til mer. Eller så har jeg kanskje det. Men det er det, at jeg også skulle sagt så mye, så jeg må sette meg ned å skrive et par epost før jeg kan lese. Og egentlig, skulle jeg vel også skrevet noen andre ting. Og lest noen andres blogger. Og kanskje, kanskje er det mandag snart.

11 kommentarer:

  1. Denne boken vil jeg også lese :-) Ha en riktig fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Denne er skikkelig creepy, gled deg! Har du lest Ølandskvartetten hans? Anbefales :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ikke så glad i krim, men denne thrilleneren har et driv. Et driv som trakk meg inn i ipaden. Den er allerede litt ekkel, men jeg vet enda ikke helt hvor Jan egentlig står i det hele.

      Slett
  3. Denna har jag oläst i hyllan, men jag har läst några andra av Theorin som jag gillat.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar. Jeg ser frem til å fortsette.

      Slett
  4. Måste se till att läsa Theorin någon dag :)

    SvarSlett
  5. Leste denne for halvannet år siden, og den er virkelig spennende. Tar seg ekstra opp mot slutten, syntes jeg.

    SvarSlett
  6. Denne boka har jeg i hylla mi og ser frem til å lese.:)

    SvarSlett
  7. Johan Theorin är alltid bra.

    SvarSlett
  8. Har boken liggende og jeg må se å få lest den etter hvert. Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett