Follow on Bloglovin

torsdag 7. november 2013

Mens vi venter på «Hva sier reven sier...

Fra Svein Nyhus blogg:
SVEIN NYHUS: Bildebokskolen 71: Mens vi venter på «Hva sier rev...: Summary in English: Picture Book Class #3: While waiting for "Hva sier reven?" ("What Does the Fox Say?"), a Norwegia...

Det er ikke til å legge skjul på, jeg elsker rever. Og bøker og tegninger. Bildebøker er noe jeg liker spesielt godt. De snakker på to språk. Minst. Jeg sitter og venter på boka. Boka til Ylvis-brødrene om hva sier reven.

Jeg må si, Svein Nyhus er en av mine favorittillustratører. Hvordan han tegnet i Gro Dahles Håret til mamma, er ubeskrivelig vakkert. Jeg kan nesten ikke vente på 14. november. Men jeg må vente. 14. november. Da kommer boka. Den er bestilt og vil vurderes. Side opp og side ned. Revestreker overalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar