Follow on Bloglovin

søndag 2. november 2014

Når en bakemester leser på nett

Sponset innlegg

Når en bakemester leser på nett og når en bakemester baker, små og søte kaker. Eller disker opp til middag ala Helstrøm. Uansett, jeg liker å lese kreative og praktiske tips til kjøkkenet. Selv om jeg ikke lager mat selv, da jeg har anoreksi, er jeg utrolig glad i å tipse andre. I dag har jeg et godt tips til en god kjøkkenbutikk. Det er www.bakerenogkokken.no .




Bakeren og Kokken tilbyr kjøkkenutstyr på nettet. De har en rekke kjente merkevarer og gode løsninger når du skal kokkelere. Og det er klart du skal! Enten til eget bruk eller til glede for flere. De har selvsagt favorittkjøkkenmaskina mi: Kitch´n Aid.
Jeg leser også kokebøker og blogger som Det søte liv, fordi mat er naturlig for de aller fleste og gir oss en fellesnevner å snakke om. ALLE trenger mat. Også jeg.


Farger er noe som har kommet de siste årene. Før var det meste av kjøkkenelektronikk svart, hvitt eller rustet stål. Nå får du regnbuen og mer til. Dette tilbyr selvsagt denne nettbuttikken jeg oppdaget først i dag. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har sett den før!? Butikken har over 8000 produkter i sitt eget lager, og har siden oppstarten i 2005 hele tiden utvidet sitt utvalg. Målet er å bli Norges ledende nettbutikk med kjøkkenutstyr til baking og matlaging. De har brett utvalg, leverer i hele landet og har det aller meste på en og samme side. Du kan bake, koke, steke, mikse, blande, dekorere. Og så er det klart for fest, eller en helt vanlig hverdagsmiddag. De må også til.

Bordet skal dekkes. Med eller uten duk, kanskje ettersom om det er mange som søler eller ei? Jeg er voksen, men søler masse. Det skal være drikke i glasset og kanskje på karaffel. Det skal være lys på bordet og kanskje dempet belysning på kjøkkenet. God appetitt! (Etter vellykket matlaging.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar