Follow on Bloglovin

fredag 28. november 2014

Mate duene i parken

Ambisjoner. Jeg ser meg litt rundt. I rommet. Der er jeg. Pensjonert. Uten pensjonsalder. Jeg husker en reklame for Storebrand. Det brenner inni meg. Og jeg kjenner at jeg er skuffet. De ser ned på et pensjonistliv der man mater duene i parken hver dag. For akkurat et så forutsigbart og lite liv vil jeg ha. Mate duene i parken. Mate deg? 
Kvirrevitt. 

Linnéa Myhre, blogger, forfatter, danser, hadde en undulat som het Twitter. Jeg vil ha en fugl som heter Flaks. Men nok om det, Linnea har kommet med ny bok. Evig søndag har jeg anmeldt tidligere. Nå er det "Kjære" som står for tur. 


Har du lest den? Hva skal du i helga? Henge ut fuglemat? 

I dag er det Black Friday. Butikkene kommer i ballanse fra røde til sorte tall i budsjettet. Dagen indikerer hvordan julehandelen vil bli og. I Norge, er det vel mest bare en tilbudsdag, adoptert hit. Samtlige bokhandlerkjeder omtrent har sendt meg tilbudsmail i dag. Og en rekke andre butikker innen sport, elektronikk, klær, interiør, kjøkken, you name it. Jeg har kjøpt en julegave. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar