Follow on Bloglovin

fredag 1. august 2014

Husk, ikke glem, remember..

Minner om mini-giveaway. Det er en barnebok som kan leses av voksne også. Den har et rikt språk og morsomme karakterer. For å delta:
1. legg igjen en kommentar på det originale innlegget om giweawayen, du finner det her:
om hvorfor du vil ha boka. 
2. Valgfritt: Fortell gjerne om giveawayen på bloggen din og link til meg. Skriv i kommentaren at du har delt info om giweaway.
Så tilbake til blogg fredag. Dagen er mer enn lang. Jeg har lest en bok på Kindle, og nå skal jeg kjøpe et etui til den på http://www.ebay.com/ slik at den ser ut som en bok, fra utsiden også. Det er mange å velge i på ebay så jeg skal lete litt gjennom helgen, men jeg har mest lyst på en vintage-brun som er preget i læret. Jeg har funnet en, men det er jo penger å spare om man ser seg litt om. Jeg er ikke alltid så god på valg, men jeg skal prøve å få valgt i helgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar