Follow on Bloglovin

torsdag 28. november 2013

Tre vise menn

Det var i de dager det kom bud om at postmannen var på vei, for å hente manuset mitt. Det skulle ut til minst tre vise menn. Elelr er de i mangtall som 30? 

Det er i de dager, man kjenner det kribler litt i magen fordi kanskje akkurat nå, leser noen boka mi som enda ikke er en bok og jeg kjenner, jeg kjenner at jeg har levert. Uansett hva som blir resultatet, bok eller ikke bok, så har jeg gjort en innsats. Nesten som å gå på dugnad. Dugnad der man har samlet inn penger/klær til et godt formål, og så, om formålet tar de i bruk eller ei, styrer jeg ikke. 

Så, vaktmester Narvestad i borettslaget, jeg skal se Jul i borettslaget i år. Fordi, at noen ganger er det morsomt når han drar lasset, selv om han ike alltid får det til. Og selv om han ikke har gode motiver alltid selv om mine i dette tilfellet er gode, myke og pakket inn med barneskrift, så er det noe menneskelig ved alt sammen. Noe menneskelig og felles: 

Noe om å dele følelsene og pakke de inn til jul. På søndag er det advent. Jeg tror jeg må gjøre noe ut av desember i bloggen. En bloggdugnad? Kan vi hjelpe hverandre? Kan vi leke sammen? Jeg har lego. Eller kan vi skrive noe sammen? Jeg har tastatur. Og et kreativt sinn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar