Follow on Bloglovin

torsdag 5. februar 2015

Kule penner

Jeg kan ikke fordra orddelingsfeil. Men noen ganger lager jeg dem med vilje. Fordi det er gøy. Som kulepenner. Jeg ønsker meg kule kulepenner. Jeg får ikke lov til å ha penner på sykehuset, så det blir med tanken. 

Apropos penner, jeg ønsker meg en skrivevenn. I sommer skrev jeg og Berit sammen i bloggene våre. Det var fint og gøy. Kanskje vi kan få til noe sånt igjen? Det er bare en tanke. Som lyn fra klar himmel og kanskje spiser du lamme lår til middag. 

Jeg har brukt opp nettkvoten min for denne måneden (januar), så kanskje jeg må fylle den opp. Måneden varer til 10. februar klokken 23.59. Det er bare fem-seks dager igjen. Så jeg får se. Hva jeg gjør. 

Jeg har tatt bilder i dag. Foto skutt en dukke. Og hun lever. 111 bilder. Det er så fint å ta bilder. Da er jeg en annen. I morgen var jeg alltid en løve. Har du lest den? Jeg liker Unyttig som en rose av samme forfatter bedre, den er mer reflektert. Men det er litt sånn med bildene. Der skiller jeg meg ut. På en grei måte. 

Jeg skal skrive om den nye dukka mi. Hun skal være engelskspråkelig og heter Karishma som betyr mirakel. Hun er er sterk, mørk og uttrykksfull. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar