Follow on Bloglovin

torsdag 5. februar 2015

Krimfestivalen og torsdag

Boknytt! 5.-7. mars er det festival for krimfrelste i Oslo. Cappelen Damm og Krimklubben inviterer. Årets festival kan by på så og si alle de norske krimforfatterne og for første gang er også Jo Nesbø med på programmet. I tillegg får festivalen besøk av mange prominente gjester fra utlandet, anført av Lisa Gardner, Peter James, Lars Kepler, Jens Lapidus og Carl-Johan Valgren. Årets festivalforfatter er ingen mindre enn Gunnar Staalesen. Totalt er 57 populære krimforfattere klare for festivalen. Her er programmet: 

Selv er jeg utslitt nå. Jeg har prøvd å gjøre noen sider i arbeidsboka om meg jeg har fått utdelt. Det tar krefter. Selv for Pippi langstrømpe. Ja, jeg er Pippi med flettene. Jeg har i alle fall flettene.  Og strømper. De har til og med litt ulik farge for den ene har en gang fått en kaffeflekk som ikke rikker seg på flekken etter uttallige vask. Jeg teller. Kanskje 10 vask. 10-0 til sokkken. 

Ha en så god torsdag du kan! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar