Follow on Bloglovin

mandag 5. januar 2015

Postkort fra livet

Hvis du skulle skrive en bok, hva skulle den handle om? Bare én bok. 

Hvis du skulle skrive et leserinnlegg, bare ett, hva skulle du si? 

Det er godt vi har bloggene. De har plass til alt og ingenting mellom høydepunktene og dalene. Berg og dalbane. Og jeg reiser til Tusenfryd og sender deg et postkort fra livet. 

Modell av Magic Mirror. Livet har plass til mange postkort. Dette er sendt fra i dag. I dag med kameraet mellom hendene, for jeg driver også og sysler med dukkene mine og fotobloggen kamerailomma.blogg.no. Jeg har gitt bildet en gammel look, som et postkort som har reist. Fra Syden eller Gud vet hvor. Det er det som er greit med cyber space. Hun heter forresten Luna og jeg sier Natta Luna, for Luna betyr månen og jeg kommer på at jeg ikke vet om den er halv eller full og jeg tror jeg må google litt eller se på yr før jeg legger meg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar