Follow on Bloglovin

torsdag 15. januar 2015

Gje meg handa di ven og boklista

I dag har jeg mange følelser. De ligger innenfor huden, men er her likevel. Fullt ut. Jeg hører på julemusikk, fordi jeg har headset. Jeg har hatt sykebesøk og fått to klemmer og blitt holdt i hånda, jeg som til vanlig ikke tåler det, men av dette besøket tåler jeg. Gje meg handa di ven. Jeg håper hun har det bra nå. 
Jeg skriver om litteratur og i dag så jeg i pressemelding topplista til barne- og ungdomslitteraturen. Den ser slik ut for 2014: 

1Bukkene Bruse på badelandBjørn F. Rørvik og Gry MoursundCappelen Damm2009
2Bukkene Bruse vender tilbakeBjørn F. Rørvik og Gry MoursundCappelen Damm2014
3Ut på tur, aldri sur. En pingles dagbok 9Jeff KinneyGyldendal2014
4Gangster-bestemorDavid WalliamsAschehoug2013
5Gutta i trehuset med 13 etasjerAndy GriffithsFontini2014
6Geitekillingen som kunne telle til tiAlf PrøysenGyldendal2000
7Den utrolige historien om den kjempestore pæraMartin Jacob StridSchibsted2012
8Kaptein Supertruse og de rampete roboteneDav PilkeySchibsted2012
9Kaptein Supertruse og Professor Bæsjebleies farlige felleDav PilkeySchibsted2013
10
Kaptein Supertruse og de drittleie doeneDav PilkeySchibsted

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar