Follow on Bloglovin

mandag 15. desember 2014

Luke 14 og 15 og ny uke

Det er mandag morgen. Eller rettere sagt ettermiddag. Klokken har passert 12. Dagen i dag fungerer ikke bra. Jeg har gjort noe jeg ikke har gjort før. Jeg har mistet kontrollen. Sammen med en jeg stoler på. Og det gjør vondt. Jeg skadet meg foran en jeg ikke ville skade meg foran. Jeg glemte forresten kjære lesere å poste seksordsnovelle i går, så her kommer to, en for i går og en for i dag: 

14. Desember
Lange netter. Korte dager. Mørk himmel.

15. Desember
ett. barn. fødes. skriker. gråter. går.

Nå skal jeg snart strikke litt. Jeg la ut bilde av vottene jeg lager i fotobloggen min i går. Jeg har også tegnet mønster på babyvotter med bil, str. 6 mnd, som jeg deler ut for kr. 25. Send email til helenelar@gmail.com 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar