Follow on Bloglovin

tirsdag 14. oktober 2014

Finn en bok og spill for livet

Det er tirsdag og dagen for Boka på vent-spalten til Beate. Jeg har samtidig funnet fram Finn, eller retteresagt en pressemelding fra Finn som var veldig interessant. En kurriositet i seg selv. Finn melder:
"Søkelista på FINN torget preges av stor variasjon, med blant annet møbler, iPhone og merkeklær på topp, men hva befinner seg egentlig på bunn? Her er det mye kuriosa, ifølge FINN.
Eksempler på hva som ligger nederst på topplista inkluderer «grandis», «rapphøns», «negl», «fettpresse», «stress», «bifolk», «frank» og «kjole str 44»."
Utover det, har jeg flere bøker på vent. Jeg venter på boka om Johnny Cash. Aschehoug lanserer "Johnny Cash. Livet" av Robert Hilburn. De skriver: 
"Musikk. Kjærlighet. Gud. Fedrelandet. Folket. Rytmen. Den usminkede sannheten om et musikalsk ikon." 

Og jeg skal lese den. Du finner den hos Ark blandt andre. 

5 kommentarer:

  1. Det er sikkert en fin bok. Jeg likte filmen om Johnny Cash.:)

    SvarSlett
  2. Johnny Cash! For en fyr! For et liv! Jeg er sikker på at du flere fine timer sammen med den The Man in Black og denne boka :)

    SvarSlett
  3. Rapphøns og bifolk kunne jeg faktisk funnet på å kjøpe. Rent bortsett fra at vi allerede har bier og at Pippa trulig ville klikka totalt hvis hun måtte dele hus med fugler :o)
    Det er ikke sikkert gamle Cash blir prioritert her, men jeg synes det er fascinerende at noen er fascinert!

    SvarSlett
  4. Liker noe av musikken til Johnny Cash, men filmen om han er en av mine favoritter:) Hadde vært litt interessant å lese denne boken faktisk, men jeg håper jeg får høre mer om den etterhvert, så kanskje jeg gjør det en dag :) Kos deg med den!

    SvarSlett
  5. Mener jeg har sett en film som handlet om livet hans, ble plutselig litt usikker her. kanskje jeg burde kastet meg litt rundt og få lest den jeg også. Jeg får se, det er mange bøker som står i kø om dagene. Ønsker deg en fin kveld:-)

    SvarSlett