Follow on Bloglovin

fredag 15. august 2014

Et klagebrev: Kan du klikke litt?

Jeg vil bare skrive, skrive og fortelle at
mellom linjene
ligger arbeid, frivillig og jeg fryder meg, over å levere, en blogg, en bokblogg
og med ganske mange sidetreff, kunne jeg ønske, jeg kunne ønske noen klikket og kikket,
på annonsene, annonsene fra adsense og bloggerfy, de er ofte til boktilbud som fra Ark og Tanum,
fordi, da ville jeg få et par kroner for jobben min, jobben med å skrive og beskrive.
På tre uker har jeg tjent 5 kroner. Ja du leste rett. 5 kroner for tusenvis av ord. Klikk og jeg sier takk.
Motet mitt faller som blader fra trærne, fordi, jeg ser at prisen på arbeidet mitt erlik null. Er jeg et null nå? La tvilen komme tiltalte til gode. Her er restene. Restene av håp. Risset inn i skjermen din. Klikk.


Illustrasjon: Dukke og macen min. Som "jobber" med å levere ord og bilder og ordbilder. Mellom linjene. Klikk. Tusen takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar