Follow on Bloglovin

fredag 29. august 2014

Always look at the bright side of life

Fordelen med å være bokblogger (satt på blyantspissen): 

1. Ingen forventer at jeg skal mene noe annet enn ord om en bok. 

2. Jeg får lest mer. 

3. Innleggene mine blir sterkere fordi de er om godt skrevne bøker, stort sett. 

4. Jeg får løftet opp de forfatterne jeg selv vil, øverst på hylla. 

5. Jeg trenger ikke blogge om dagens outfit. 

6. Jeg trenger ikke si hva jeg har spist (eller ikke spist). 

7. Jeg kan påvirke en og annen leser og bokhylle. 

8. Jeg deler en felles interesse med andre bloggere: Bok. Og er på portalen vår: Bokbloggere.no

9. Jeg kan være med på morsomme utfordringer. 

10. Les: Det spiller null rolle hvilket outfit jeg velger. 

God fredag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar