Follow on Bloglovin

fredag 25. juli 2014

Forfatterintervju med Benedikte Rasmussen

I sommer intervjuer jeg forfattere med kjappe sommerspørsmål. Benedikte Rasmussen, er tidligere værdame i TV2, fikk i 2007 hun diagnosen utbrent og gikk deretter inn i en depresjon. Hun ble så aktuell med boka "Fra en utbrent til en annen" i 2013.

1. Norge eller syden?
-Norge. Jeg foretrekker klima vi har her hjemme i forhold til sydligere strøk. Det er godt at det er 4 årstider her hjemme og at vi opplever at det skifter i løpet av året.


2. Sol eller regn?
Jeg foretrekker når solen skinner. Det er lettere og komme seg ut å nyte livet rett og slett.


3. Sjø eller ferskvann?
Uten tvil sjø. Bare lukten fra havet er nok til at jeg senker skuldrene.


4. Bikini eller redningsvest?
- Redningsvest. Bikiniene holder dessverre ikke samme kvaliteten som de en gang gjorde.


5. Laks eller grillpølser?
- Laks. Når det er sagt spiser jeg gjerne grillpølsene også.

Skitt fiske og fortsatt god sommer!



Jeg minner samtidig om giveaway og om spalten saklitteratur på lørdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar