Follow on Bloglovin

mandag 8. desember 2014

TL-Design - Lifting Mask

Jeg har gjennom Linkenshare fått prøve et produkt i serien Mineral Complex fra Tone Lise Akademiet. Innlegget er sponset. For meg er det et stort steg, fra å være helt usminket til å få lov til å prøve et skjønnhets- og velværeprodukt. Jeg takker for tilliten. 




Jeg fikk prøve TL Design Mask - Lifting Mask. Masken er i den første ansiktsserien til TL, lansert i høst, bestående av syv aldersbekjempende produkter. Lifting Mask kommer i en fin liten krukke. Det lukter godt og føles mildt mot huden. Kremen tas på ren hud. Bruk sirkelbevegelser. Vent i fem minutter og vask bort med varmt vann. For maksimal effekt kan man også sove med masken.

Ansiktsmasken er satt sammen med TL mineralkomplekset som aktivt behandler huden for å gjøre den forfrisket og fuktig. TL Mineralkomplekset består av Alfalfa, Jojoba og dødehavsmineraler. Disse ballanserer, styrker, fukter og gir næring til huden. Og næring trenger den sykdomstyngede huden min. Ansiktsmasken inneholder hvit leire (Kaolin) og vil derfor ikke smørers på jevnt da den hvite leiren er ikke utspedd mye. Derfor kan den påføres flekkvis med optimal effekt. Det passet meg også bra, siden jeg ikke er så vant til kremer og derfor ikke får det helt jevnt. 
Det fulgte også med et påføringsredskap i hvit plast til å hjelpe.


Lifting Mask bidrar til å redusere synligheten av tørre linjer og etterlater huden smidig og myk. Det liker jeg!

Jeg har aldri prøvd ansiktsmaske før, og satte derfor pris på at det kan gjøres på fem minutter. Langvarig luksus gjennomført på kort tid. 


Produktet kan kjøpes hos nettbutikken til Tone Lise Akademiet: TL Beauty Store: http://www.tlbeautystore.no for 499 kroner.

Jeg vil også legge til at de selger kroppspleie, løsvipper og neglelakk om jeg skulle våge meg videre ut i å skinne litt ekstra. Jeg speiler meg i lokket. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar