Follow on Bloglovin

mandag 20. oktober 2014

Jeg skriver ikke. Altså er jeg ikke.

Jeg skriver ikke. Altså er jeg ikke. I form. Jeg kler på meg keiserns nye klær (les: en bukse fra nøstebarna). Jeg prøver å holde meg varm i trøya. Jeg fryser. Jeg besøker http://www.zalando.no/ for å finne mer keiserlige klær, men jeg forblir i buksa mi fra Nøstebarna. Jeg har tre ulike farger. Jeg maler himmelen grå, tenker jeg mens jeg har på meg den i skifer. Jeg leser en bok fra Thomas Espedal, Mitt privatliv heter den, utgitt hos Gyldendal. Den skal definitivt bokanmeldes. Jeg liker den. Den kan anbefales. Den er bare bilder og korte ord. Slik man kan lage verden om man redigerer og klipper til bilder og sannheter. I dag trenger jeg en slik verden. Jeg kaller den min og gjemmer meg under dyna. 

1 kommentar:

  1. Buksene høres deilige ut. Håper det snart blir varmere hos deg. Klem

    SvarSlett