Follow on Bloglovin

lørdag 18. oktober 2014

Alle bloggere er velkommen til konkurranse

Innlegget er sponset

Glossybox inviterer OSS bloggere 
til å bli bloggambassadører! Jeg, og du, kan få teste produkter og skrive om dem. Grunnen til at jeg skriver om det i en bokblogg, er fordi vi lesere og forfattere også av og til pynter oss. Enten det er på boksignering eller på biblioteket. Jeg skriver også om det fordi jeg syns konseptet er interessant. Det lar helt vanlige personer få pynte seg litt og føle seg viktige! Og for meg er det veldig godt med et klapp på skulderen og få føle: Jeg er blogger og jeg KAN blir ambassadør. 

Glossybox.no byr på skjønnhetsprodukter. Vi skal alle skinne litt innimellom, til og med på sykehus må man skinne litt i ny og ned. Jeg bruker balsamspray i håret og velduftene såpe og ansiktskrem. Alt dette av mest praktiske årsaker, men jeg ser at sminke gir mange det lille ekstra løftet av selvtillitt. Jeg har møtt noen slike mennesker. Og tro meg, de har beina gått plassert på jorda, de trenger bare å føle det litt innenfra med noe utenpå. Så med ansiktsmaske på, møter de verden. Produktpakkene til glossybox er til skinnende god pris i forhold til det jeg leser om innhold og kvalitet. Er du pakket og klar?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar