Follow on Bloglovin

fredag 8. august 2014

Sommersalg og skole/studie-start

Jeg tok en tur på Ark for å sjekke sommersalget. Der var diverse pocketbøker  fra 49, deriblandt evig søndag av Linnea Myhre som jeg har anmeldt her på bloggen tidligere, til 69 kroner.
På Ark er også hyllesten til Ingrid Espelid som jeg skrev om i går. Velbekommen! Det kan jo være fint med noen gode bøker mot høsten også.

Selv trenger jeg å handle noen fagbøker, og er litt usikker på hvilken nettbokhandel som lønner seg mest. Noen reklamerer med prisgaranti. Fri frakt er også en forutsetning når jeg velger.

De fleste vender hjem om dagen. Sommeren er på hell. Jeg er på hell. Kroppen min er like hvit som i våres, bare enda litt tynnere. Jeg tror jeg hadde vært en Kindle eller pocketbok, kanskje ei lita diktsamling, om jeg var ei bok - boka -flere bøker - alle bøkene. Jeg vil bare skrive nå. Skrive og beskrive. Mens tante (jeg) dør.

HL.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar