Follow on Bloglovin

onsdag 20. august 2014

Kunsten å skrive + resultat av give away

Å skrive blogg, krever tastatur. Å skrive en blogg med mening, krever tankevirksomhet eller observasjonsevne. Å skrive en blogg som interesserer, krever personlighet. Personlighet krever mot. Og i dag er ikke motet der. 

Jeg har fått en bok om Fortellerkunst. Jeg skal lese litt i den. Men jeg har mest lært meg skrivingen min selv. Det er mitt preg på dikt, prosatekster og alt annet jeg lager. Men noen ganger, liker jeg å få tips og innspill. Derfor har jeg gått skrivekurs på internett. Men jeg fikk så mye positivt tilbake, at jeg igjen ble stående med MEG. Det er JEG som må fortsette å skrive, dele, levere. Og i dag er ikke en sånn dag. 

Utfra Giveawayen, er det BERIT som får boka av Ambjørnsen. Den kommer i posten om ikke så lenge. Bare husk å sende meg adressen. Neste give away jeg holder, håper jeg får flere med. Jo flere vi er sammen også videre. 

Nå nærmer det seg kveld og jeg skal snart sove. Først skal jeg lese litt i Kjære Gabriel. 

I morgen vil jeg anmelde diktsamlingen jeg leste i går. Det er fint å lese. Men i dag vil jeg skrive og skriver ikke. Er det ikke rart? Og nå skrev jeg visst en halv side blogg. Det er rart å være menneske. 

1 kommentar:

  1. Ja visst er det rart å være menneske! Dagene er så forskjellige, og det er ikke bestandig at dagen og personer man er klaffer helt. Det går litt opp og ned, fram og tilbake.
    Morsomt å vinne! Det er ikke ofte jeg gjør det, så moro er det uansett om det ikke var så mange om benet denne gangen ;o) skal sjå om jeg finner igjen adressa di for å sende deg mi...

    SvarSlett