Follow on Bloglovin

torsdag 14. august 2014

Jeg er på "trykk": Gaustadløpet legges ned

Jeg har leserinnlegg på trykk hos Mental Helse i dag, nettversjonen. Innlegget blir også med i neste blad såvidt jeg har forstått. 

http://www.mentalhelse.no/nyheter/gaustadloepet-legges-ned

Jeg tror jeg rørte noen løpende hjerter. Og jeg håper budskapet mitt når frem. Til dit det kommer fra. 

Samtidig som jeg skriver, vil jeg dele tidenes morsomste annonse som kom på gmailen-min: 
"Røykeslutt med hypnose Bli røykfri på en time. 189 kr Hypnose på lydbok. Kjøp her. justmind.nu/roykeslutt-hypnose"

Det morsomme er at jeg bare at jeg ikke tror på hypnose, i alle fall ikke uten oppfølging, men tidsrammen og alt. Vil man slutte å røyke, tror jeg man tar det steget uavhengig av en 60 minutters lydbok. Det er nå hva jeg tror. Men tro kan flytte fjell, så kanskje. Jeg vet ikke. Heldigvis røyker jeg ikke så jeg trenger ikke forsøke noen lydbok. 

Jeg leste en nydelig bok i dag, Uten dekning, og den preger meg enda. Håper noen leser leserinnlegget mitt og kommenterer. Hvis tro kan flytte fjell er i alle fall håp en god ting. Og jeg skriver fordi det er håp. Håp om at et leserinnlegg leses og drøftes, tas innover seg og sprer seg. Det er også deleknapp på innlegget til mental helse. Del gjerne! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar