Follow on Bloglovin

fredag 14. februar 2014

På valentinesdagen: Fordi jeg trenger dere

På bokmerker.org fant jeg innlegg med overskriften:
SPURN: SKRIVER DU FANBREV TIL FORFATTERE?
Og jeg gjør ikke det. Men jeg skriver TIL dem og MED dem og lener hodet mitt til bøkene deres, fordi 
at med dem, noen av dem, tør jeg fortsette å tro på bokstavene. Hodet mitt er koder, bilder og tankerekker. Skrivingen gir de rundt meg en smakebit, og meg en følelse av at noe henger litt sammen. En setning gjør jo det.  Noen ganger, kan jeg ikke skrive, men da er det fint å vite, at andre kan, og andre kan det bedre enn meg, og likevel, likevel, vil de lese meg. Fordi, fordi de er enestående. I bokhylla, på nattbodet, på andre siden av en pc eller mac. Vi skrives. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar