Follow on Bloglovin

mandag 10. februar 2014

Klar, ferdig, forhåndsbestill?

Mamutsalget har begynt på nett, man kan forhåndsbestille og få alt pakket og klart i sin butikk når bokjakten inntrer, eller i posten. Jeg har såvidt begynt å bla i katalogene, men ikke helt funnet noe - enda. Når sant skal sies, har jeg hadde tregt internett i dag så katalogene har ikke vist seg ordentlig, jeg har bare sett et par av sidene. Og det er ikke hele salget, nei! Jeg tror jeg vil finne en miks av gaver og lesestoff. Og nå, nå tror jeg jeg snart skal sove, mens nettet enda er langsomt. Jeg har lest litt i dag, i Blomsterhandlersken av Gro Dahle. Og det hjelper, å ha andres ord i hodet og ikke bare mine egne. Men, noen ganger, kan det bli litt for fullt. Litt for mange lyder, inntrykk, mennesker som snakker, skiftes ut, alt.. alt kan bli litt for mangt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar