Follow on Bloglovin

tirsdag 21. januar 2014

Som dagene går

Som dagene går, kan du si og jeg ser føttene og kjenner mine
som fryser, hvorfor jeg ikke tar på tøflene?
Jo, da forsvinner gulvet. Men gulvet er der, kjenner du det ikke?
Jo, for jeg har ikke på tøfler.

Som dagene går, skriver du inn i kalenderen, merker av. Han har bursdag. Hun skal gifte seg. Det er barnedåp. Som dagene går. Disse dagene dine, som er så mye større og omfattende og kompliserte enn mine.

Som dagene går, sitter føttene på gulvet og rompa femti centimeter over, som på et sofasete, som dagene går…

trenger du kanskje en kalender og i loggen jeg har vært innom før fant jeg fram denne blogposten til deg:

http://gidetvidere.blogspot.no/2014/01/49-gratis-kalendere-2014-49-free.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar