Follow on Bloglovin

torsdag 12. mars 2015

Alle disse følelsene (les: Av hat)

I dag er det en sånn kjip dag. En sånn dag du ikke vil noen ting. Jeg har lyst til å si til noen at de kan dra til helvete. Men heldigvis er det ikke så mange å snakke med. Nå syns du sikkert jeg er patetisk og barnslig. Javisst er jeg det! 

Jeg klarer ikke gi og ta, jeg klarer ikke føle ballanse i forhold. Men gjør det meg til et dårlig menneske, eller gjør det meg til meg? Jeg tror det gjør begge deler. Og noen ganger er det viktigst å være sann. Og klyper jeg meg i armen, kjenner jeg at jeg er her. 

Det er en lang dag. Jeg sov lenge, likevel er dagen lang. Det henger ikke sammen. Og jeg henger ikke sammen. 

Jeg tar av meg hatten for hat. Hat er så sterkt at jeg faller sammen. Og det sitter i hodet, på hodet, som en hatt. 

H. 

1 kommentar:

  1. Uansett...så er du mer enn bra nok Fiineste Queen Helene :) Enkelte dager hører hjemme i søplebøtta...Det er sant!

    SvarSlett